Біологія та основи здоров'я, 6-Б клас

Картинки биология (30 фото) • Прикольные картинки и позитив



Вітаю!!! 04.05.2020
Основи здоров'я
Тема "Поведінка в екстремальних ситуаціях"
Завдання: переглянути презентацію. Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=208882




Вітаю! 28.04.2020
Біологія
Тема. "Гриби. Будова грибів, різноманітність та значення"
Завдання : ознайомитися з матеріалом (перегляд відео), опрацювати відповідний матеріал підручника.
Виконати тестові завдання з теми" Гриби" за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1S6ihQBaK1yntnr1eU2_FqXQ4d6Z9Q5q5/view?usp=sharing
 Відповіді надсилати на електронну адресу  svetagimnazia@gmail.com



Добрий день! 27.04.2020.

Основи здоров'я 
Тема "Безпека велосипедиста. Правила дорожнього руху для велосипедиста"
Завдання. Ознайомитися з матеріалом https://drive.google.com/file/d/1nm33B1w31Ylf2-3VrlJiGMoLJAVWr-Cn/view?usp=sharing"Безпека велосипедиста"
Пройти тестування на платформі На урок код доступу 136972. Доступ закінчиться 27.04.2020.о 20.00


 Вітаю! 21.04.2020 
Тема. "Екологічні групи та життєві форми рослин", "Рослинні угрупування".
Завдання: опрацювати параграфи 45,46. Переглянути презентацію, виписати основні поняття, виконати завдання  ( слайди 14,23,24) . Відповіді нвдіслати на електронну адресу. 


Добрий день!
07.04.2020
Роботу виконати до 13.04.2020 в  документі Word
 Надістати на електронну скриньку
Практична робота № 3
Тема: Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.
Мета: порівняти будову мохів, папоротей та покритонасінних рослин; установити ознаки подібності та відмінності між цими групами рослин.
Обладнання: ілюстративний матеріал.
Хід роботи
1.      Використовуючи ілюстративний матеріал підручника (або проекцію на екрані) розгляньте матеріал моху зозулиного льону та папороті щитника чоловічого. Знайдіть ознаки подібності та відмінностей у будові цих рослин.
2.      Використовуючи ілюстративний матеріал підручника (або проекцію на екрані), розгляньте життєвий цикл папороті та моху. Установіть ознаки подібності та відмінностей у ньому.
3.      Використовуючи ілюстративний матеріал підручника (або проекцію на екрані), розгляньте  матеріал папороті щитника чоловічого та покрито насінної  рослини. Визначте ознаки подібності та відмінностей у будові й процесах життєдіяльності цих рослин.
4.      За результатами роботи зробіть висновок.
Виконати завдання
1.      «Третій зайвий».
Вибрати зайвий термін: пояснити свій вибір
1.      Модрина, щитник чоловічий, орляк.
2.      Плаун баранець, шипшина, ульва
3.      Хламідомонада, фукус, сальвінія.
4.      Сфагнум, хвощ лісовий, зозулин льон.
2.      «Мозковий штурм»
— Поясніть закономірність, згідно з якою органи статевого розмноження у хвощів розвиваються з верхнього боку, а в папоротей з нижнього боку заростків.
5.3.   Оформити таблицю. Позначити знаком «+» правильні твердження у відповідному стовпчику ст.210
         Домашнє завдання
Підготувати презентацію тем:
«Покритонасінні — зернові культури»;
 «Покритонасінні — зернобобові культури»;
 «Покритонасінні — технічні культури»;
«Покритонасінні — кормові культури»;
«Покритонасінні — овочеві культури»;
«Покритонасінні — олійні культури»;
«Покритонасінні — плодово-ягідні культури».

06.04. 2020 Основи здоров'я
Тема "Безпека в побуті" 
Переглянути відео - презентацію згідно теми за посиланням
Виконати завдання: 
1. Підібрати або скласти загадки, кросворди, ребуси тощо про елктроприлади, теплові мережі, газоприлади. 
2. Скласти казку про безпеку твого дому.
Виконані завдання надіслати на електронну адресу  svetagimnazia@gmail.com

02.04.2020
  УВАГА!!!
Пройти тестування  з теми "Різноманітність рослин" на платформі "Мій клас" за посиланням


Тема. Плавуни, хвощі, папороті 
1)зробити порівняльну таблицю між водоростями, плавунами, хвощами та папороттю
2) вказати значення вищих спорових рослин у житті людини та довкіллі

Виконані завдання надіслати на електронну адресу  svetagimnazia@gmail.com

Виконати тест за темою "Нищі рослини. Вищі спорові рослини" до 20.03.2020


Тема "Голонасінні. Різноманітність та значення голонасінних."
Ознайомитися з даною темою по якій  пізніше треба буде виконати завдання. Матеріали можна переглянути тут!

25.03. Тема "Покритонасінні рослини" Переглятути презентацію . Зробити конспект  та відповідні малюнки.    Виконані завдання надіслати на електронну адресу  svetagimnazia@gmail.com

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Хімія, 8-Б клас

Хімія, 11 - А клас